Hakan DİNÇKAL-Sweden,Malmo,Goteborg

Dolandırıcı Hakan Dinçkal

Yatacak yerin yok senin hakan dinçkal

01 Ağustos 2013

Birazdan sizinle paylaşacağım hakan dinçkal’ın mağdur ettiği bir başka hanımefendinin hikayesi için bu başlık çok yetersiz kalıyor farkındayım ancak okuyanlar eminim ki altını hayal güçleriyle gayet güzel dolduracaktır.Bu hikayeyi okuyunca üzülmemek elde değil ama bunun hesabını sana sormakta bundan sonraki kurbanlarının önüne geçmek için benim boynumun borcu.Senin nasıl bir adam olduğunu insanlara bıkmadan usanmadan cezanı çekene kadar göstereceğim,Sana ne söylense azdır,Allah korkun ve inancın olmadığını bildiğimden sana beddua etmeyeceğim,küfür ederek zamanda kaybetmeye niyetim yok neyse hikaye ufak tefek isim gizlemeleriyle aşağıda.Kendisine teşekkür ediyorum.

İşte hikayemiz;

Hakan ‘ı 2007 yılında tanıtım internette tanıştık ayrılmak üzereydim zorlu bir boşanma davası yaşıyordum . Kendime olan güvenimi kaybetmiştim . Tam bu sırada Hakan karşıma çıktı. Bana prensesmişim gibi davranıyordu. korumacı sahip çıkan bir adamdı beni bütün ailesi ile tanıştırdı. Annesi kızı teyzesi kardeşi yeğenleri aklınıza kim gelirse herkes Hakan’ nın mutluluğu bende bulduğunu söyleyip duruyordu. İsveç de iş yaptığını ambalaj işi fakat F.K ile ortak olduğunu ama yabancı dili çok iyi bilmediği ve İsveç de oturum hakkı olmadığı için yasal işleri F.K”ın yaptığını ama bu sırada onu kandırarak şirketi kendi üzerine geçirdiğini söylüyordu. Düşünün bu arada evlerine gayet rahat giriyorum çıkıyorum ailesi beni gelini olarak görüyormuş gibi davranıyor. Kızı sözde çok seviyor hatta cici annem diyor. Oğluma karşı son derece şefkatli babasının düşünmediği kadar oğlumu düşünüyor . Oğluma sözde üniversiteyi İsveç te okutacak ona okullar araştırıyor. Ama gel gelelim ki kötü kadın F.K Hakan’ nın tüm mal varlığını elinden almış durumda Hakancık çok üzgün,bana oğluma hak ettiğimiz hayatı vermek için didiniyor . F.K ile savaş halinde ailesi de perişan Hakan” nın uğradığı haksızlığa içleri yanıyor. Derken kardeşi bana öneri getiriyor ……… de var olan evi satıp Hakan’ la benim ortak işi yeniden kurmam Hakan ve O.D zaten bu işi çok iyi biliyorlar müşteri onları tanıyor risk yok kimse F.K” i tanımaz dağıtımı yapan onlardı . Böylece hem ben hem oğlum hemde Hakan kurtulmuş olacak . İşimizi kuracağız mutlu yuvamızı kuracağız evi satar satmaz hemen kredi ile yeni ev alırız iş zaten krediyi öder. Ailesi de aynı fikirde . Hemen başladılar bize ev bakmaya (bu arada Hakan ‘ınn dayısı A.B Holdiay Inn otellerinin sahibi ama dayıya el açmak istemiyorlar. ) Biz ev bakarken evet ben evi sattım. Çok iyi bir işim vardı Hakan bizim işimizde çalışacaksın diyerek işten çıkmamı istedi evet çıktım. Bir ev kiraladık . Ev alıncaya kadar benden ve oğlumdan ayrı kalmak istemediğini aklının bizde kaldığını söyledi . Annesi falan bana binbir dua Hakan namaz kılmaya başladı Allah karşısına benim gibi bir melek çıkardı diye annesi dualar okuttu falan ve evet ben bir evin parasını Hakan’ nın üzerine geçirdim. O arada tabii benim kredi kartlarım falan kullanıldı hep . Düşünün Bodrum da ablasının evine bile götürdü beni o binbaşı dediği akrabası eniştesi emekli binbaşı Bodrum da yaşıyorlar D.H otel yine A.B dayısı oranın güvenlik müdürlüğünü yapıyor . Neyse para Hakan ‘ a geçtiğinin ertesi günü Hakan bey telefon açtı A.B dayısının çok hasta olduğunu dayısının Ankara da bir işi olduğunu ve onunla gitmesi gerektiğini beni arayacağını söyleyerek telefonu kapattı. O bana dualar eden anne bir anda onlara gelip gitmemin komşular tarafından laf söz edildiğini bundan üzüntü duyduğunu delikanlı oğlum olduğunu onun kulağına gitmesinden korktuğu falan gibi şeyler saçmalamaya başladı. Zaten kendisinin de kardeşine çok üzüldüğünü bu yüzden biraz kızının yanına Bodrum” a gideceğini belirtti ve ben öylece kalakaldım . Hakan” ı arıyorum telefonlarımı açmıyor . Israrla adayına annesi beni arıyor ve bana kızıyor çocuk orada hasta dayısı ile uğraşıyor niye anlayışsızca davranıyorsun diye düşünün böyle belki bir 15 gün geçti . Bir gün kalktım annesinin evine gittim . Annesi evde fakat bana öyle bir davrandı ki kovulmaktan beter oldum .Tam apartmandan çıkarken kapıcıları ile karşılaştım bana Hakan”ı sordular .Bende dayısı hastaymış onunla Ankara da deyince ne alaka dayısı burada sapasağlam Hakan’ nın İsveç de ki eşi geldi 1 / 2 gün burada kaldılar sonra valizlerini falan toplayıp gittiler . Bende ki şoku düşünün ne eşi kim nasıl? İşte o zaman öğrendim F.K eşiymiş . Hakan onlarıda dolandırmış sizi İsveç ‘e götüreceğim diye ha bugün ha yarın diyerek oyalayıp duruyormuş .Benim için de F.K akrabası demişler . Sonra bir hışım annesine gittim . Sordum yalan dedi yok öyle bişey sözde adam çok yalvarmış Hakan’ a beni İsveç ” e götür diye ama Hakan yapamam demiş oradan siniri varmış adamın o yüzden çamur atmış ben ne kadar fena bir insanmışım beni bu kadar düşünen seven vicdan sahibi birine bunları kolaylıkla yakıştırmışım benim hakkımda çok yanılmış . Hakan ” a söyleyecekmiş gelir gelmez paramı versin ve benimle yollarını ayırsınmış . Daha sonra O.D aradı bir yığın saydı döktü onlar böyle bir aile değilmişde ben nasıl böyle şeyler yakıştırırmışım Abi’sinin benim parama ihtiyacı yokmuş o sadece bunları benimle beraber olabilmek için göze almış bunca sıkıntı yaşamış F.K onda gözü varmış Hakan F.K ile evlenir paşa paşa yaşarmış neyse sözü çok uzatmadan bu arada kızıda beni arıyor cici anne bana telefon alırmısın diye ? Bu arada O.D burada bir kızla söylenmişti o kızcağıza da bankadan kredi çektirmişler 10.000 tl gibi bir para. O.D İsveç ” e dönüp 2 . defa eski eşiyle evlenip sırra kadem bastı ve o krediyi o kızcağız ödedi . Burada ki kuzeninin eşi sonunda dayanamayıp bana herşeyi itiraf etti . Evet Hakan ” nın gerçekten evli olduğunu F.K karısı olduğunu o dayısının yanındayım dediği dönemde F.K ile tatilde olduklarını falan . Düşünün işim yok evim yok kiradayım beş kuruş param yok oğlumu o dönemde yanımdan ayırmak zorunda kaldım tüm ailem bana feci kızgın kimse konuşmuyor çünkü ev olayını onlardan gizli yapmıştım. Resmen ekmek alacak param yok ve bir sürü kredi kartı,kira borcu falan var . Ailesine gidiyorum ağlıyorlar sızlıyorlar biz böyle bir şey yapacağını bilmiyorduk diyorlar beddua ediyorlar . Sonra ben bunu bir şekilde Marmaris de babasının yanında yakaladım. Ama adamda yüz yok ki paranoyam dedi zar zor elinden senet aldım elden verdiğim kısmına banka kısmı zaten dekont ile sabit sonra işte ödeyeceğim falan dedi İsveç ” e döndü Ödeyeceğine ettiği yemin şuydu 2 tane kız evladım var onların satıcısı ( yeni p….. Adıyla sanıla böyle dedi) bu paranı ödeyeceğim ben sana yanlış yapmadım . İnanmadım ama bir baba nasıl böyle bir şey der hala aklım almıyor. Siz kısaca dediniz ama epey uzun oldu . İşte sonra İsveç’ e gitti ses soluk yok numara değiştirilmiş bende Facebook üzerinden F.K ulaştım mail yazıp herşeyi anlattım bunun üzerine Hakan beni aradı bir yığın küfür kıyamet o ev ona aitmiş ben ruh hastasıymışım ona kafayı takmıştım ev benim sanıyormuşum falan gibi saçmalıklar neyse F.K Türkiye ye geldi bunlardan haberinin olmadığını falan söyledi zaten bunları daha evvel yazdığım mailde size anlatmıştım . bu arada bu sitenin linkini F.K bana attı . Çok uzun oldu benim hikayem de bu artık bu hikaye nereden ne kadar işinize yarar bilemiyorum . Tek istediğim dediğim gibi başkalarının canı yanmasın . Bu kadar olay içinde en unutmadığım hala hatırlayınca gözlerimi dolduran oğlumun benden ayrılmak zorunda kaldığı gün hıçkırarak kucağımda ağlayışı inanın bu acıyı hafifleten hiçbir bedel yok . O benden para çalmadı o benim ve oğlumun 4/ 5 yılını çaldı .
Evet hikaye inanılmaz değil mi?Sende ne cevherler varmış hakan ama nereye kadar kaçacaksın bakalım bu yaptıklarının bedelini ödemekten.Hep beraber göreceğiz.


1 responses to “Yatacak yerin yok senin hakan dinçkal

  1. Ayz Ayzz dedi ki:

    Allahından bul hakan …….,kabir alir elbette intikamimizi

Yorum bırakın