Hakan DİNÇKAL-Sweden,Malmo,Goteborg

Dolandırıcı Hakan Dinçkal

Sedat Cuma & Hakan Dinçkal

21 Kasım 2013

hakan dinçkal
Hakan Dinçkal’ın Sedat Cuma sahte adıyla dolaştığına dair bir duyum geldi.Bir şekilde Hakan Dinçkal’a nüfus cüzdanını kaptıranlar haklarında açılan bir dava olup olmadığını kontrol etsinler ve en kısa zamanda nüfus cüzdanlarını değiştirsinler.”Sedat Cuma” isminde gerçek bir vatandaş var mıdır bilemiyorum ancak dolandırdığı adamlardan biri olma ihtimali bana hiçte yabana atılır gibi gelmiyor.Yazılardan birine gelen yorumu anasayfaya da taşımayı uygun gördüm.

“Beni ve şirketimi 4.000.000 € civarinda dolandırdı.
Tek derdim bu adamı polisden once bulmak.
Sedat Cuma sahte ismiyle dolaşıyor, ve isme düzenlenmiş sahte kimligi var.
Dikkat edin sakın bu adamla iş yapmayın.”


3 responses to “Sedat Cuma & Hakan Dinçkal

  1. 147852369 dedi ki:

    senden öncede ben bulayım

  2. o.ece dedi ki:

    bikmadinmi hala insanlarin hayatini mahfetmeye hakannn……

  3. Merhaba ,

    Bakın bir tane de bende var benzer bir dolandırıcı. Dikkat !!!

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100006894640922

Yorum bırakın