Hakan DİNÇKAL-Sweden,Malmo,Goteborg

Dolandırıcı Hakan Dinçkal

Hakan Dinçkal Ses Kaydı ve Tehditleri

20 Ocak 2013

20.01.2013 tarihinde nihayet paşamız İsveç’ten bana ulaştı.Zamanında defalarca aradığımda telefonlarıma bakmayan Hakan Bey kendisi aramaya karar verdi en sonunda.Canı yanmaya başladı tabi nereye saldıracağını bilemez halde.Kendisi için sonun başlangıcı böyle birşey olsa gerek.Yakınlaştığı herkesle arasında sadece bir google search var nede olsa.Yukarıda sözünü ettiğim telefon görüşmesini youtube üzerinden sizlerle ve kendisiyle paylaşıyorum.Kendisinin söylediği sözler anlaşılamıyabilir diyerek  aşağıya ekliyorum.Beni aradığı telefon numarası?? ??358 80 9?.Kendisine ulaşmak isteyen olursa bu numaradan ulaşabilir.Feryad figan telefon konuşması içinde bulunduğu durumun en güzel yansıması.

-Alo
-Ulaş
-Benim ailemi eğer o işin içine katıyorsan varya senin yedi ceddini s…..m
-Senin gelmişini geçmişini. O istanbul  sana dar edecem
-O istanbul sana dar edicem dar olacak
-…………..  geliyor oraya
-Senin yedi ceddinin a….ko….ğım ben
-Sen kimsinki lan benim adımı kullanıyorsun şerefsiz
-Bittin sen bittin olum  bittin.
-İkinci kez söylüyorum(Sitenin kaldırılması için ikinci kez rica ediyorum demek istiyor) bittin sen a…a kodum senin

Gibi sözler sarfetti.Yanlış anladıklarım olabilir.Arada kaçanlarda vardır belki.Ama söyledikleri üç aşağı beş yukarı buna yakın şeyler.


Yorum bırakın