Hakan DİNÇKAL-Sweden,Malmo,Goteborg

Dolandırıcı Hakan Dinçkal

Hakan Dinçkal vs Öztürk Serengil

02 Kasım 2012

Merhaba,

Şimdi etrafına usulca bak ve fotoğrafta görünen Hakan Dinçkal ortalıkta görünmüyorsa bu yazıyı okumaya devam et dostum.

hakanortulu hakanortulu2

hakan_4

Bu blogu takip etmek son zamanlarda yapabileceğiniz en faydalı davranışlardan biri olabilir sizin için; çünkü sözü geçen Öztürk Serengil kılıklı zat-ı muhteremin  karşınıza nerede çıkabileceğini bilemezsiniz.Ülkeyi karış karış gezdiğini ve potansiyel avlarını heryerde bulabilme potansiyeline sahip olduğunu belirtmeliyim(Aman Dikkat).Ne yazık ki o avlardan biride ben oldum.Kendimi çöldeki kutup ayısından ziyade kutuplardaki bedevi gibi hissediyorum.Neyse olayın detaylarını aynı durumda kalabilecek sevgili mağdur adayları için paylaşmaya devam edeyim…

Olay başıma Antalya Olimpos’ta geldi.Aylardan Temmuz,yıllardan 2012 idi.Mayıs ayında evlenmişim işler nedeniyle tatile çıkamamışım, adettir diyip balayı niyetine yıllık tatilimi kullanayım dedim.Kullanmaz olaydım!:)Tatilin bana maliyeti 8000 tl yi buldu.Tabi bunun 4000 tl sini beni yurtdışına çıkma bahanesiyle avutan sevgili Öztürk Bey amca cebine indirdi.Kendisini sevgi ve şefkatle anıyorum, ayrıca her cuma kendisine rahmet dolu dularımı göndermeyide ihmal etmiyorum tabiki.Aslında her ne kadar kendisi hakkında yasal olarak işlemleri başlattıysamda bu bloğu hazırlamayı kendime görev bildim.Çünkü kendisiyle tanıştığımızda ne kadar doğru söyleyip söylemediğini öğrenmek için çok araştırma yapmama rağmen söyledikleri hakkında hiç bir bilgiyi teyit edemedim.Neler yapmadımki İsveç konsolosluğunumu aramadım,Polis tanıdıklarımı devreye sokmadım,dolaylı yollardan tanıdıklaramı sorgulatmadım ama hepsinde ellerim bomboş kaldı.Polis tanıdıklarıma sordurmaya çalıştığımda  kendisi hakkında hiçbir bilgi edinemedim yada alamadım;çünkü GPT’ye giren şahıs suçluysa polisin o anda bu şahsı gözaltına alması gerekiyormuş alamazsa polisin başı belaya giriyormuş falan filan.

Sonuç itibariyle kutuplardaki bedevi misali çıktım yollara başladım müstehakımı aramaya,inanmayacaksınız ama buldumda:)

Başımdan geçen olay kısaca aşağıdaki gibi: bir okuyun bakalım ne kadarı tanıdık gelecek.

Temmuz ayı içerisinde Antalya Olimposda K..evi adlı pansiyonda tatilimizi geçirirken bizimle aynı zamanda orda bulunan İsveç-Malmö’de yeni evlenmiş bir çiftle tanıştık.(Hakan Dinçkal-daha doğrusu sözde evlenmemiş aslında ortada evlilik felan yok.Eşi hanımefendiyi de evlendik diyerek kandırıp Türkiyeye gelmiş.Amaç sanırım daha güvenilir görünmekti.Ayrıca şunu ayrı bir parantez olarak belirtmeliyimki kandırdığı eşi konumundaki kişide tek değil.Önce kendisine çevresi olan güvenilir bir sevgili buluyor.Sonra onunla tatile çıkıp ortamına giren herkesi yurtdışına çıkma bahanesiyle kandırıp dolandırıyor. )

Tanışmamızda  şöyle oldu: Hakan Dinçkal bir gün yemek sırasında yanıma gelip bana beraber Antalyayı dolaşıp dolaşmak istemeyeceğimizi, altında arabası olduğu için rahat rahat gezebileceğimizi ve arabada yer olduğunu söyledi bende eşiyle oluşan samimiyete ve gittiğimiz ortamda eşinin tanınan biri olması münasebetiyle güvenip kabul ettim.Kendileriyle biraz zaman geçirdikten sonra bana ambalaj işiyle uğraştığını yakında bir fabrika açacağını ve yanında tasarım işinden anlayan aynı zamanda makinelerin başında duracak birine ihtiyacı olduğunu belirterek yanında çalışmak isteyip istemediğimi sordu bende yapabileceğimi belirttim.Hatta bir gece düşünmemi felan istedi hemen cevap verme ailenle konuş uygun bulursan yarın cevap verirsin dedi.Bende sabahı zor edip ertesi sabah tamam kabul ediyorum dedim.Ancak bu iş teklifini bulunduğumuz tatil köyünün sahipleri içinde yapmış.Söz konusu kişinin 4 yeğeninide aynı bahaneyle dolandırmaya çalışmış.Yetmezmiş gibi sözde eşinin oturduğu ilede uğrayarak aile dostlarınıda yurtdışına çıkma bahanesiyle aynı tuzağa düşürmüş.Yani aynı yalana kananların sayısı Temmuz 2012 döneminde benim bildiğim en az 8 kişi diyebilirim.Üstüne üstlük evlendik diyerek kandırdığı kişide kendisinin akrabası olur.Kendi akrabasını bile bu durumlara düşüren bir kişiden söz ediyoruz burda.Neyse geri dönelim Hakan  Dinçkal’ın firmalarına:

Kendisine ait firma adı olarak İsveçte kurulmuş Asya Packack firmasını belirtti. Bu firmayı internete çok araştırdım İsveç ticaret sitelerinde kaydı var ama pasif durumda görünüyor.Firma hakkında daha fazla bilgiye ise ulaşamadım ne yazık ki.Bulabildiğim sadece inter adresindeki linkten ibaretti.

http://www.121.nu/onetoone/sokresultat.aspx?typeofsearch=standard&sokord=hakan%20dinckal&lokaldel=&ort=

Ağustos ayının başında makinelerin İstanbul’dan(Seçkin Makine) isveç’e geleceğini bu nedenle gümrükten almak için oraya gitmesi gerektiğini fabrikada işleri yoluna koyduktan sonrada Eylül başında Türkiye ye geri döneceğini bu esnada Türkiye’deki evlilik işlemlerini tamamlayacağını gelirkende benim çıkış işlemlerim için lazım olan belgelerimide getirebileceğini belirtti.Ağustos ayının başında isveç’e gideceği gün beni arayarak  işlemler için para lazım olduğunu söyleyip 2000 tl talep etti.

Bu paranın sadece benim işlemlerim için olduğunu eşimin eş durumundan yanıma geleceği için ona çok az bir miktar evraklar için harcama yapılacağını söyledi.Bende aynı gün internet bankacılığını kullanarak eşinin hesabına 2000 TL havale ettim.8 Ağustos tarihinde beni İsveç teki cep telefonundan arayarak eşimin işinin sağlama alınabilmesi için onunda işçi olarak getirilmesinin daha sağlıklı olacağını söyledi ve gidiş için ikimizinde uçak biletleri dahil olmak üzere 1500 tl daha istedi.Ancak maddi durumum müsait olmadığı için istediği paranın ancak yarısını Albaraka’dan western union kullanarak kendisinin adına  yollayabildim.(MTCN No:608-875-6496).Eylül başında Türkiye ye gelmesi gerekirken önce bunun eşiyle arasının bozulması sebebiyle iptal olduğunu söyledi sonrada ortadan kayboldu.Kendisiyle iletişimimiz kısıtlı olarak telefonla çoklukla da internet üzerinden gerçekleşiyordu.Önceleri telefonlara çıkmamaya başladı sonrada internetten kendisine ulaşamaz olduk.Aşağıda kendisiyle tanıştığımız mekanın iletişim bilgileri,Türkiye de Sağlık Bakanlığında çalışan eşinin iletişim bilgilerini bulabilirsiniz.Kendisi aynı zamanda kaldığımız pansiyonun sahiplerinin yeğenlerinide götürmek için oranın sahipleriyle iletişimdeydi ancak işin o kısmı hakkında sonradan bilgi edinemedim.Ayrıca başvuru işlemleri için benim ve eşimin kimlik fotokopilerinide talep etmişti.Dolayısıyla bu bilgileride yolladık.Şimdi bu bilgilerle bizim adımıza farklı işler yapmasından endişe ediyoruz.

Hakan Dinçkal  bunları yaparken aynı zamanda tatildede tek kuruş bile para harcamamış.Bunu daha sonradan sözde eşiyle yaptığım telefon görüşmelerinden öğrendim.Tüm masrafları hanımefendiye yüklemiş.Kadıncağızı hertürlü psikolojik ve maddi olarak zarara uğratıp öylecene ortadan kaybolmuş.

Demem oki sakın ola Hakan DİNÇKAL’ın yalanlarına kanıp dediği şeyleri yapmayın canınız çok yanar.Benden tavsiye.

Olaki bu yazıyı okuyan Hakan Dinçkal’ın mağdur ettiği kişilerden biriyseniz yorumlarınızı ve hikayenizi  burada paylaşmayı ihmal etmeyin.Belkide yeni dolandırıcılık faaliyetlerine daha fazla devam edemez.Bir darbede biz vurmuş oluruz kendisine:)

Tabiki kendisi hakkında bazı bilgileride edindiğim kadarıyla paylaşmakta faydalı olabilir.

Memleket:Malatya

Hakan Dinçkal-Malmö-İsveç

İsveçte kullandığı cep tel:?? ?? 72-851 62 21


36 responses to “Hakan Dinçkal vs Öztürk Serengil

  1. Anonim dedi ki:

    vay vay vay…

  2. Anonim dedi ki:

    lan ne adamlar var arkadaş…

    • Anonim dedi ki:

      o kadar cok varki bu kisinin dolandirdigi bir bilseniz ….. sizi tebrik ediyorum bende o magdurlardan biriyom..

  3. boş dedi ki:

    kusura bakmayım ama sizde keklik gibi avlanmışsınız adam atlayın dese bınadan onu bile yapacak hale getirmişsizi neymiş efendim isveç e götürecekmiş al sana isveç 🙂

    • anonimm dedi ki:

      insanlarla dalga geçmek için siteye girip böyle abuk sabuk yorumlar yaptığınıza göre nickname iminiz gibi boşsunuz ve siteyi gördüğünüze göre de tahminimce bu şahsın yakınısınız. ama unutmayın ne oldum değil ne olacağım deyin sizin halinizede gülenler olmasın sonra…

  4. mehmut dedi ki:

    Hakan Dinçkal en sonunda siteyi görmüş.Ailesinden aldı haberi sanırım.Ailesinin canını bu insan nedeniyle sıkan ,diğer okuyuculardan gelen mesajları siteden kaldırdım.Bu site , Hakan Dinçkal daha fazla kimseyi dolandıramasın canını yakmasın diye yayında kalmaya devam edecektir.Kendisinin rahatsızlığı kendisini bağlar.

  5. eda dedi ki:

    bu hakan dinçkalın mağdurlarından biride benim.Öyle adi ??a?ılık bir adam ki…ona h??van bile diyemiyorum çünkü ??y?anlara hakaret olur.Öyle programlı çalışıyorki yaptıklarını anlatsanm ağzınız açık kalır.Hiç bir izz bırakmadan hareket ediyor ve ben borçların içinde boğulup kaldım.Psikolojim bozuldu çok şükür allaha kendimi toparladım.Diyeceğim tek şey Allah bin türlü belasını versin….

    • nicolas dedi ki:

      umarım sizde hikayenizi burda fotoğraflarla paylaşırsınız.Bu bloğu daha fazla kimseyi dolandıramaması adına güncel tutmak benim için herşeyden önemli.Kendisi benimle bu siteyi gördükten sonra mail yoluyla iletişime geçerek tehditlerde bulundu.Burdan anlaşılıyorki siteyi yakınen takip ediyor Hakan Bey.Emin olun kendisine verebileceğiniz en büyük zarar yaşadıklarınızı burda fotoğraflarla paylaşmak olacaktır.Google da hakan dinçkal yazdığınızda ilk sırada karşınıza çıkıyor olması bu dolandırıcılık faaliyetlerinde en büyük darbeyi vuracaktır diye düşünüyorum.

    • Dijle Fırat dedi ki:

      eda bana ulaş lütfen

  6. sevgi dedi ki:

    Hakan Bey’in T.C. Kimlik numarasını aşağıdaki gibir.Yasal işlerde kullanmak isteyen kullanıcılar için yardımcı olabilir.
    5357509640?

  7. ÖZGE dedi ki:

    BU SITEYI YAPAN ARKADASIM ALLAH SENDEN VE YORUM YAPANLARDAN BINLERCE KEZ RAZI OLSUN.. BEN DEMEK ALLAHIN SEVDIGI KULLARINDANIM DOLANDIRILMADAN BURAYI GÖRDUGUM ICIN KURTULUYORUM.. KADINLARI SIBERALEM DENEN INTERNET SITESINDEN BULUP DOLANDIRIYOR KULLANDIGI NICK SWEGEZ MSN ADRESI swedayi@hotmail.com SAOLUN

  8. avatar dedi ki:

    aynı şekilde 3 ay once benıde dolandırdı ş?r?f??? h?yv?n elime düşmesin

  9. avatar dedi ki:

    arkadaşlar birbirimizden haberdar olalım hep birlikte bırşeyler yapalım yani bu siteyi kim kurduysa banda ulaşsın bizde burdan bırşeyler yapalım hepimizin canını acıttı…!

  10. Okan dedi ki:

    İsmin ulaşmış her neyse telefonunu mailime gönder

  11. avatar dedi ki:

    ulaş bana cevap ver beni ekle yarın savcılıga gidicem dilekçe vermeye

  12. sümbül dedi ki:

    bir dünyayı dolandırdı bu ???lik bu tipsizlikle kadınları yeni ayrılmış duygusal boşluk yaşayan kadınlardan seçip o kadınların kendilerini prenses gibi hissetmesini sağladıktan sonra bu çiçek bozuğu suratlı ???lik ??k torbası ???efsiz ailesi tarafından afaroz edilmişse de yüzsüzlükle hala birilerini aramaktadır … yürek yerine yazar kasa taşıyan bu kişi ??pek elbet bir gün gerçek cezasını çekecektir ateşlerde yansın inşallah

    • Baba dedi ki:

      Selamlar
      Aslında bana dokunan,bu Hakan Dinçkalın kendisini Malatyalı olarak tanıtmasıdır.
      Evet Malatya da büyümüş ve Malatya da yaşamıştır.
      Fakat bunun Babası Erdal Dinçkal aslen Sivas’ı ve Malatya ya iç güveysi olarak gelmesidir.
      Dedesi Malatya nın Sayılan ve Sevilen kişisi Vahit Bozatlıdır.
      O,Otellerin Sahibi ise dayıcığı Ali Nahit Bozatlıdır.
      Paylaşımlarda O.D diye bahsettiğiniz kişi kendisin Kardesi Okan Dinçkaldır.
      Yapmış olduklarından dolayı (Adilikler) Dayılar Ailesi kendisini yanına koymaz ve konuşmazlar vs vs vs.
      Ben bunu 45 yıldır tanırım Ailesine dahil Olmak üzre.

  13. Cihan Sabah dedi ki:

    Ulaş bugun ben savcılıga gıttım gerekli işlemleri yaptım…!

  14. ASLI dedi ki:

    aynen dogru dedikleriniz nasil insan bunlar ama bu dunyanin ustu oldugu gibi altida var nasil hesap verecekler bakalim

  15. AVATAR dedi ki:

    Hakkında yakalama kararı çıktı en tez zamanda Türkiyeye bekliyoruz Hakancım seni muckkkkkk….! Ama işallah elime onlardan önce gecersin…!

  16. kızı dedi ki:

    bakın artık yeter gormek ıstemıyorum bunları ben kızıyım ve benım ve kardesımın suscu gunahı yok herkes kendı derdıne dusmus ama bızım ne halde oldugumuzu dusunen yok sızınde evlatlarınız varsa eger benım ve kardesımın yerıne koyun bız babamızı kendımız secmedık secme sansımız yoktu annem nerden bılsın onun boyle bır sey yapacagını ve yeter ne benım nede kardesımın bu ıse karısmasını ıstemıyorum bu sıtenın kaldırılmasını ve kardesımın bu sıteyı gormemesını ıstıyorum o 8 yasında lutfen .

    • byMeraklı dedi ki:

      Sevgili x, sende isyanında haklısın, emin ol sizin haklarınızada bu site üzerinden bir saldırı olmaması için elimden gelen hassasiyeti gösteriyorum.Bu sitenin tek amacı ,babanın yaptıkları ve ses kaydıyla siteyi ziyaret edenlere dolandırılmalarını engeleyecek bir kılavuz olmaktır.bunun dışında suçsuz kimselerin incinmesi yada deşifre olmasına yönelik değildir.Ne kadar çok canımız yansada kendisinin yaptığı gibi hışımla kimseye saldırıp Hakan Dinçkal’ın nezdinde onlardan hınç almaya çalışmıyorum.bu site içinde sadece Hakan Dinçkal adı geçmekte onun dışında ailesinden hiç kimseye ve dahil genel olarak uzaktan yakından ailesine en ufak bir gönderme dahi yapılmamaktadır.Ancak Hakan Dinçkal’ın ses kaydını dinlersen kendisinin akrabalarını bu işin içine sokmak için özel bir çaba harcadığını görebilirsin.Ancak seni rahatsız eden herneyse o kısmını senin duygularınıda önemsediğimden dolayı siteden kaldırmaya razıyım .Babanın daha fazla kimseyi dolandıramaması foyasının ortaya çıkması bundan sonra kimseyi üzmemesi için bu siteyi yapmaya mecburdum,bu siteyi canını yaktıklarından ziyade yakacakları için yayınladığımı aklında bulundur lütfen.Amacım masum insanları üzmek olamaz, senden beni anlayışla karşılamanı rica ediyorum.Baban hakettiği cezayı adalet önünde çekene kadar yada dolandırdığı herbir insanın mağduriyetini ortadan kaldırıncaya kadar genel hatlarıyla yayında kalmaya devam edecektir.

  17. Avatar dedi ki:

    Herkes kendini dusunuyor demissin haklisin sadece sana babanin ne kadar kadtar oldugunu sadece biraz anlaticam benım 3 yasinda engelli bir cocugum var tedavi gormezse sakat kalicak Ben asgarı ucretle Mersinde calısıyodum cocugumun tedavisı ıcın taki baban benim cocugumu gorup onu oyununa alet edene kadar onu isvece goturecektı tedavisi ıcın banada ıs yerınden istıfa et dedı gıdıcez dedı bızı ıstanbul’a goturdu ve orda arkasına bakmadan benle hasta cocugumu bas basa birakıp tedavısı ıcın bırıktırdigım parayı alıp kactı ve şimdı gel cocugumu gor ne halde babanın kezfı icin sakat kalıcak ve 3 aydır ışım yok simdi bizleri anla daha fazla kımsenin canı yanmaşin kardesim ve bunu sana agliyarak yaziyorum cunku şana cıgerimden oglumdan bahsedıyorum

  18. eren dedi ki:

    HİLE İLE İŞ GÖREN MİHNET İLE CAN VERİR,

    NAMUSA HÜRMET EDEN NESLİNE ŞEREF VERİR….

  19. Boş dedi ki:

    Hepinize geçmiş olsun umarım seriye yenileri katılmaz ayrıca ben bu şahsı tanımıyorum tamamen tesadüf eseri buldum sayfanızı eskiden amerika ve almanya ya göturme vaadiyle kandırılan insanları hatırlatdı bu adam bana

  20. sultan dedi ki:

    anlaşılan bu adamın canını yaktığı insanların haddi hesabı yok .kızına eşine dostuna bunları yapan başkasına neler yapmaz ki bana sorarsanız ucuz bile kurtulmuşsunuz.mahkeme ve ilahi adalet karşısında hesabı görülür inşallah tez zamanda

  21. Fatih Deniz Karaçalı dedi ki:

    Biri
    Bu adam beni de dolandırdı beni dolandırırlarken kimse ne beni ne de ailemi düşünmedi şimdi azıcık bu site canlarını sıktı feryat figan ediyorlar çete halinde insanlara yalanlar söylerken bu işinde bir sonu ve bedeli olacağını düşünselerdi

  22. Yuyu dedi ki:

    Bende dolandırılanlardanım elimde onunla ilgili belgelerde var belki işinize yarar mahkemede benimle mail adresimden iletişime geçebilirsiniz

  23. Kemal Suntanyan dedi ki:

    Beni ve sirketimi 4.000.000 € civarinda dolandirdi.
    Tek derdim bu adami polisden once bulmak.

    Sedat Cuma sahte ismiyle dolasiyor, ve isme duzenlenmis sahte kimligi var.

    Dikkat edin sakin bu adamla is yapmayin.

  24. filiz dedi ki:

    az bile yazdiklariniz. Kizi sana söylüyorum kardesim görmesin diyorsun, görsünki anlasin babasinin kötü biri oldugunu. utanin o adamdan.

Yorum bırakın